22 Ocak 2016 Cuma


    Hayırlı cumalar :)
Dün ve bugün Ankara' da yoğun kar nedeniyle okullar tatil edildi. Sömestr tatili de uzamış oldu.
Ben yazmayalı hayatımda çookkk değişiklik oldu tabi. 5 yıldır çalıştığım anaokulundan istifa ile ayrılmak zorunda kaldım. Neden çok.
Evime çok yakın bir kreşte öğretmenliğe başladım. Bura yeni kurulmuş biryer. Tabi çok fazla eksik var. Oldukça zorlanıyoruz. Nasip ne zamana kadar götürürse ozamana kadar burdayım inşallah.
   2 gündür evdeyim ne kadar özlemişim evde kalmayı. Uzun bir tatile ihtiyacım var aslında. Sessiz sakin kimselerin olmadığı yerlerde kendimi dinlemeye ihtiyacım var ama evimde kalmak bile huzur veriyor bana.
  Kızımın karnesini aldık bugün notlar güzel. Ama öğretmeni melek de bir dağınıklık olduğunu arkadaşlarını daha çok şikayet eder gördüğünü farkettiğini söyledi. Çok üzüldüm. Biz farkında olmadan çocuklar herşeyi seziyor sanırım. Hayatın zorluklarıyla mücadele ederken olan hep çocuklara oluyor sanırım. Toparlıcaz ama ben inanıyorum.
   Ne karışık bir yazı oldu ordan burdan şurdan benimde toparlanmaya ihtiyacım var bu kesin.

0 yorum:

Yorum Gönder