19 Nisan 2016 Salı

FARMASI ALIŞVERİŞ

Tam iki hafta oldu işi birakali 
kendimi boşlukta hissediyorum 
aslında yapacak çok şey var aklımda ama 
nerden nasıl başlayacağım bilemedim kiiiii
Tam bu nokta da aklıma uzun zamandır 
üyesi olduğum farmasiden sipariş vermediğim geldi 
Sen misin gelen 
buyrun FARMASİ alisverisim

Tamamen dogal aloe vera ve misvak özlü diş macunu yanında dış fırçaları hediye geldi 

 Saç şampuanı ilk defa kullanicam
el kremleri kesinlikle harika


 At kestanesi özlü balsam her türlü tutulma ve ağrılara çok iyi geliyor
el ve vücut kremi kokusu bir harika

Bu da makyaj temizleme mendili 
kargo sifirlama ürünü 

Bugünlük bu kadar 
farmasi ürünlerini kesinlikle tavsiye ederim 
hem doğal hem türk malı 

2 yorum:

  1. Ben de macunlarını ve göz kalemlerini kullanıyorum. Çok memnunum. Bu arada baya market alışverişi olmuş bu, yıllık :) Güzel günlerde kullan canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim başka diş macunu kullanamıyoruz bir kerede depo yapıyorum :))

      Sil