6 Haziran 2016 Pazartesi

RAMAZAN GELDİ HOŞGELDİ

Çok şükür yeniden kavusturana 
Nasılda kıpır kıpır eder kalpleri su ramazan 
gece uykulu gözlerle yapılan sahurlar 
akşam neler pisecek telaslari
gün içinde yapılan ibadetler 
kalabalık sen sofralar 
ne güzeldir hepsi 
bu yıl Allahin izniyle daha çok misafir ağırlamak istiyorum 
öyle hosuma gidiyor ki ramazan sofraları hazirlamak
öncesi ve sonrası yorgunlukla yaşanan tatlı telaslar...
bu yıl 6 senedir ilk defa ramazanda evde olucam 
işi bırakmanın en güzel yanı burası olucam sanırım
 Rabbim hayırlı ve bereketli bir ramazan geçirmeyi 
nasip etsin inşallah..
Bugün melekde sahura uyandı uykulu gözlerle yemeğini yedi ve yattı 
okula giderken bende oruç tutucam diyerek gitti ben yine de yanına yemeğini koydum bakalım ne kadar dayanabilirse...
okula gittiği için tutma daha küçüksün dedim (2. Sınıfa gidiyor :)) ama dinletemedim onun bu hevesini de kırmak istemedim. Bakalım nasıl dönecek. 
herkese hayırlı ramazanlar diliyorum..
iftarda bana da dua etmeyi unutmayın ....

9 yorum:

  1. Ay canım benim ... Düşüncesi yeter ... Allah'a emanet olsun güzel yürekler ...
    Ne mutlu sana ...
    Ramazan ayının bereketi hanenize, hoşgörüsü gönüllerinize, sabrı ruhunuza dolsun ...
    Sağlıklı , huzurlu , umutlu , neşeli , dostluk ve barış içinde insanca yaşayacağımız hayırlı ramazanlar diliyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didemika ; çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Takibe aldım. sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. hayırlı ramazanlar dilerim iftar sofraları kadar huzur veren sofra yok.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı ramazanlar, benimki daha kreşte ama tam gün oruç tutulan diye ısrar etti maksat kahvaltıdan kaçmak ;) ben de hasta olmama rağmen bir enerji geldi bugün bir sürünseydi hazırladım elh. İns 30 gün boyunca devam eder bu bereket

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı ramazanlar sağlıkla bereketle geçsin inş:) sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. hayırlı ramazanlar canım.

    YanıtlaSil
  7. Ramazanın bereketi üzerinize olsun.
    Benim oğlumda ikiye gidiyor o da tutmak istedi. Hafta sonu tutarsın ben yanındayken dedim. Öğleye kadar bile tutsalar yeter onlar için nefis terbiyesi ;)

    YanıtlaSil
  8. analı kızlı iyi oruçlaar :)

    YanıtlaSil