31 Aralık 2014 Çarşamba

BU HAFTADAN :))

Merhabalar, neler yaptık biz yine neler. Yeni yılın ne olduğunu öğreniyoruz ama noel babalı hediyeli süslü çam ağaçlı  kutlamıyoruz şükürler olsun ki bunu belirtmeliyim.
Yerli malını kutladık;
''YERLİ MALI YURDUN MALI HERKES ONU KULLANMALI'' sloganlarımızı bütün okula duyurduk.
Tabiki de günün anlam ve önemini vurgulayan şapkalarımız ;
 
 
Bunlar da yerli malı meyvelerimiz den öğretmen emeği çalışmalarımız
biraz uğraştım ama güzel oldu sanırım. Çocuklar büyük bir merakla bakıyorlardı ben bişeylere benzetmeye çalışırken :)
 
 
Bunlar da yerli malı sergimizden yöresel kullanılan eşyalar ;
 
 
 
 
 
 
 
Bunları da sizinle paylaşmak istedim burası sınıf kapısının iç tarafı arılar kovanlarına gidiyor her arı üzerinde çocukların isimleri var.
Davranış pekiştirmek için kullanıyorum :) 
 


Burası da kapının dıştan görünen kısmı kar tanelerinin bir kaç tanesi düşmüş sanırım yenilerini yapıp takmak gerek 
 
Bu da sınıfımızın püsküllüsü ara da gösteri yapıyoruz birlikte çocuklara  ;

 


 
 Bunlar da benim miniklerim faaliyet yapıyorlar büyük bir gayretle ;
 

 
Ve sonunda tamamladık, grup çalışması olarak kocaman bir kalp yaptık :)
 
 
Bu öğrencimin hediyesi sümbülüm :) o kadar hoş kokuyor ki sınıfımın her yerine dağılıyor kokusu

 

 
Bunlarda mandala çalışmalarımız


 
Sevimli penguenlerimiz sınıfımızda yerlerini aldılar bile
 
Bu günlük de bu kadar yorumlarınızı bekliyorum :) Yeni yıl takvimlerimizde var bizim ama onu daha sonra ki postta inşallah
 
Mutlu kalın :))

 





11 yorum:

  1. Çook güzel olmuşlar hele elmalar ay çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Arı ve kovanlarda çok mantıklı güzel çok :)

    YanıtlaSil
  3. bir alık balık ; yapabilirsin sende çok kolay inan bana :) teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi cok guzel.arilari sevdim.ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Destina cok tesekkür ederim sayfama biraktigin yorum icin,bende sizin yeni yilinizi kutluyorum.Bu Hollanda evleri gercekten cok hos,ben Hollanda ülkesini pek severim,böyle tanidik olunca her yil giderdik esimle,sonra cocuklardan dolayi ben bi durdum,en son 2008 de ordaydim,banada iyi geldi...Cevrenin dokusu bambaska tamamen farkli Almanya`dan,insan ordan dönünce heryeri simsiyah görüyor nedense,Hollanda daha renkli,masal ülkesi gibi,bana göre tabii..

    Gelelim el emeklerinize,harika seyler yapmissiniz,ah yerli mali haftasini ne cok severdim,hala hatirimdadir o günler,sizinkisi muhtesem bir etkinlik olmus,bende denicem ama becerebilirmiyim bilmem!Burda cocuk yuvalarinda da cok güzel seyler yapiyorlar ama farkettimki artik Türkiye´deki cocuk yuvalarida süper etkinliklerle dolu,benim kücük kardesim uzun yillar önce gitmisti cünkü...Birde suan merak ettim,bu davranis pekistirmek neye fayda sagliyor,yani sizin amaciniz ne burda?

    Size miniklerinizle birlikte gecirebileceginiz en sagliklisindan ve en keyiflisinden dop dolu bir 365 gün diliyorum,uzun yillar tabii...

    Sevgilerimle tekrar tesekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir terazi kizi; tesekkur ederim bende bu uzun yorumun icin :) davranış pekiştirmeyi sormuşsun onu olumlu davranışlar icin kullanıyorum yani mesela arkadaşıyla oyuncağını paylaştı yada o gun yemeğini tam bitirdi olumlu olan hersey icin biraz ilerliyorum cok ise yarıyor cocuklar olumlu davranışlarını çoğaltmaya başlıyor :) bende yabancı ülkelerdeki anaokullarını merak ettim neler yapıyorlar orda :)

      Sil
  6. ara sıra keşke anaokulu öğretmenliği okusaydım diyorum :) rengarenk geçiyor her gününüz ne güzel..

    YanıtlaSil
  7. ama hepsi çok tatlı yaaaa en şekeri de püsküllüüüü :)

    YanıtlaSil
  8. Gercekten bir an 20 yaş küçülüp 6 yaşina gelmeyi ve sizin ogrenciniz olmayi istedim hocam.Her sey cok guzel ellerinize saglik... :)

    YanıtlaSil