29 Şubat 2016 Pazartesi

29.02.2016

Rabbim sen öyle büyüksün ki 
ve ben öyle acizim ki 
Seni bile anlamıyorum
kalbime ferahlık ver, rahatlat 
Ben sana sığındım 
yardımın senden gelsin 

Son zamanlar yazmayı çok istesem de yazamadim
bunaldigim daraldigim zamanda öyle şeyler oldu ki
bir anda kendimi yeniden kumas boyası yaparken buldum. Bir anda kece siparişleri gelmeye başladım.
ve dedim ki rabbim sabredenlerle beraberdir.
hiç aklımda yokken bana uğraş veren rabbim bana sabret diyor.
boş zamanlarımı dolduruyor 
Ben sadece bunu hissettim.
yaptığım bebek kundagı bittiğinde diğerlerine başlayacağım. 
Dualarınızı eksik etmeyin.

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık..
    Rabbim tüm darda kalanların yardımcısı olsun..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. ayyyy hep iyi ol sen anaa :)

    YanıtlaSil
  4. Girişteki duaya amin..binlerce kez amin..çok samimi ve içten amin.
    Piliç mi civciv mi her ne ise o şirinlik pek hoş görünüyor. .sevgiler.

    YanıtlaSil