14 Şubat 2016 Pazar

CUMA'DAN KALANLAR...




Ne ilginç insanlar için bir şey yaptığın zaman hep kötü olan sen oluyorsun
Evet yarından itibaren ev hanımı moduna girmek üzere biri olarak yazıyorum.
İnsanlar verdikleri 3-5 kuruş para ile satın alabildikleri içine katmaya çalışıyorlar bizi yazık.
Cuma günü çocuklarımla aşçılık kulübünde yaptığımız pastalarımız.
Cuma günü sonu pekde iyi bitmedi.
İnsanlara taviz verdikçe hep daha çok istiyorlar.
Nasrettin hoca misali insanlar neden bindikleri dalı keserler ki ???
Evde birşeyler yapmayı özledim keçelerim boncuklarım beni bekliyor
Metre metre kumaşlarım yapılacak listem çok
Dahası da var geçen hafta klasör alıp birikimlerimi dosyaladım.
Günü gelince lazım olacak eminim.
Şuan projelerimi hazırlıyorum.
Öylesine değil çocuklar için varım.
O  kadar yaşadıklarımdan sonra sağlıklı bireyler yetiştirmek adına...
Yönetici olmak yetmiyor böyle çocuk yetiştirilen yerlerde.
Önce sahip çıkacaksın sonra abla anne olacaksın seveceksin.
Sonra alırlar zaten o çocuklar eğitimini...
Neyse yarın pazartesi yaşayıp göreceğiz...

4 yorum:

  1. Hayırlı olsun ins kararlarınız. Insanlar bazen hayati zorlaştırırlar bize tavizine Göre değişir belki ama taviz verirken de nerde duracağını bilmek gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize her yer okul; birakamadim çocukları bugün hazirana kadar devam ya benden sonra gelen öğretmen onları iyi yetistiremezse onca çabam boşa gider

      Sil
  2. ne güzel pastaymış :) eh hadi bari çok sev çocuklarınııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep; sen seversin muzlu ve cikolata ikilisini :)

      Sil