24 Ekim 2016 Pazartesi

MİKRODALGA DA KEK



 
Merhabalar, geçenlerde bir arkadaşım çayın yanına 5 dakikada kek yapınca benimde aklıma düştü. Mikrodalga da kek de oluyormuş. Genelde buz çözmek için kullandığım mikrodalgayı çok kullanmak istemesem de acil durumlar için çok iyi bir çözüm sanırım. Çay olana dek hemen bir kek yanına iyi oluyor. Normal ölçülerin yarısı kadar kullanmanız yeterli. Ben 2. yumurta 4 çorba kaşığı şeker yarım çay bardağı kadar sıvıyağ, 1 çay bardağı kadar süt kullandım. kakao, kabartma tozu, vanilya ve un. Aynı ıslak kekde olduğu gibi birazcık karışımdan ayırıp sonra vanilya kabartma tozu ve un kattım. Benim mikrodalgamda 5.30 dk pişiyor. kullanma kılavuzlarında yazıyormuş bu bilgi ben kullanma kılavuzu okuma özürlüyümdür :) hiç bakmamıştım şimdiye dek. denemek isterseniz mutlaka kullanma kılavuzuna bakın derim. şimdiden afiyet olsun


6 yorum:

  1. Bende biliyordum öğrenmiş olduk sayende :) Çok güzel görünüyor ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık bazen pratik olmak gerekiyor. Denemek istiyorum bende. Takibe aldım bloğunuzu. Sizi takip listesinde göremedim tekrar kontrol ederseniz sevinirim. Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle. Sevgiyle kalın. ;)

    YanıtlaSil